“Diaorang Sebenarnya Dah Khawin Senyap2” Skali Ada k0men , Tvlar Mesra Zul Ariffin Dan Ruhainies

Nama pelakon Zul Ariffin dan Ruhainies kembali menjadi bualan netizen setelah tular video yang memaparkan kemesraan antara mereka di media sosial.

Menerusi video yang dimuat naik di akaun TikTok @fyzalbabjan, Zul dan Ruhainies kelihatan hadir ke majlis Ralph’s Club Ralph Lauren yang diadakan di ibu kota, semalam (Rabu).

Berdasarkan rakaman itu, Zul datang rapat ke Ruhainies lalu berbisik ke telinga sambil memegang lengan aktres tersebut.

VIDEO:

Selang beberapa saat, Zul dilihat beredar dari tempat tersebut dan Ruhanies kembali melayan peminat untuk bergambar.

“Tengok cara macam dah kahwin”

“Dia org klu dah kawin nak rahsia bagai.. nnti bila ada masalah 1 dunia nak bgtau. perkara baik rahsia.. klu perkara burvk2 cepat aje nak bgtau”

“nampak care tu mcm depa ni dah kahwin andai benar aku la antara manusia yg happy”

“dieorg sebenarnya dh khawin senyap2,dieorg dah rancang kita yg lalai”

“Lain mcm je Ruhainies&Zul Ariffin ni”

“bukan ke pakwe dia kaya duk kat luar negara”

Bagaimanapun, kemesraan itu nampaknya kurang disegani oleh warganet. Ada segelintir netizen yang kembali beranggapan kedua pelakon ini sudah berkahwin namun merahsiakan.

Selain itu, status hubungan Ruhainies dengan Mr E juga menjadi persoalan dalam kalangan pengguna media sosial.

Sebelum ini, Ruhainies akui rapat dengan Zul tetapi sekadar hubungan seorang rakan karib dalam industri.

Manakala, pada penghujung tahun lalu, kelab peminat Zul iaitu @zulariffinfc menafikan dakwaan yang mengatakan mereka sudah berkahwin.

Sumber : ohbulan

Ruhainies Akhlrnya Jawab Adakah Dia Dan ZulAriffin Dah Brkahwln Lepas VldeoMalam BerlnaiTular

Kuala Lumpur – “Anis tak boleh re.veal sekarang, sekejap lagi Anis call balik sekarang dalam tandas.” Demikian jawapan ringkas seperti dalam keadaan tergesa-gesa pelakon sensasi, Ruhainies ketika dihubungi menerusi panggilan telefon sebentar tadi.

Ditanya berhubung kesahihan desas-desus sedang menghitung hari perkahwinan dengan jejaka pilihan dipercayai pelakon Zul Ariffin sebagaimana yang sedang berlegar dalam media sosial ketika ini.

Masih menggantung kebenaran sama pemberitahuan perkahwinan ataupun sekadar gi.mik pelancaran p.roduk, Ruhainies atau nama lengkapnya, Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas membuatkan ramai tertanya-tanya apabila memuat naik beberapa video pendek memaparkan sudah bertemu jodoh dengan seorang lelaki kacak yang diperlihatkan dalam busana tradisional India.

Tidak menunjukkan wajah si lelaki dan hanya menayangkan bahagian belakang t.ubuh, sungguhpun begitu, dalam TikTok, netizen mula sebenarnya sudah didedahkan menerusi beberapa video bahawa lelaki yang mengenakan busana tersebut adalah Zul Ariffin namun tidak dapat dipastikan kebenaran kerana baik Ruhainies mahupun Zul masih mengunci mulut masing-masing.

Sementara itu, menerusi ruangan komen, ramai dalam peminat sudah mengucapkan tahniah terlebih dahulu andai benar seperti diperkatakan bahawa dua figura tersebut sudah berkahwin.

Tidak kurang, ada yang melontarkan pendapat bahawa apa yang dipaparkan dalam media sosial barangkali satu lagi h.elah p.ublisiti untuk melariskan sesuatu jenama.

Ruhainies Sahkan Memang Zul Ariffin

Pelakon Ruhainies mengesahkan lelaki m.isteri yang muncul di dalam klip video malam berinai yang dikongsikan aktres itu di Instagram sebelum ini ialah aktor, Zul Ariffin.

Menurut Ruhainies,30, penampilan rakan artisnya itu adalah sebagai g.imik bagi mempromosikan produk kes.ihatan, MixberryPowderAdvance yang sekali gus menepis sp.ekulasi dirinya berkahwin secara senyap-senyap dengan pelakon sasa itu.

“Ya jejaka m.isteri dalam video yang dimuat naik di Instagram kelmarin ialah Zul Ariffin. Sebenarnya masa saya muat naik video itu, ramai yang sudah meneka dia.

“Tapi da.kwaan yang mengatakan kami sudah berkahwin atau bertunang adalah tidak benar. Saya dan Zul hanya berkawan baik dan dia antara kenalan selebriti yang saya rapat.

“Selepas video ini tular saya baru sedar yang sebenarnya ramai nak tengok saya naik pelamin. Alangkah seronok kalau hari ini adalah hari bahagia itu.

“Apapun saya serah soal jodoh kepada takdir. Kalau jodoh sampai awal, cepatlah saya kahwin,” katanya ketika ditemui pada majlis berkenaan yang menyaksikan dirinya dipilih sebagai duta.

Menurut Ruhainies, dia bagaimanapun memohon maaf sekiranya gi.mik yang dilakukan bersama Zul Ariffin menguris hati mana-mana pihak.

“Janganlah rasa tert.ipu sebab saya tidak pernah beritahu yang saya nak berkahwin atau bertunang. Video yang dimuat naik itu pun saya tak terangkan apa-apa, sebaliknya hanya mengambil konsep Bollywood.

“Lagipun semua orang tahu yang saya memang minat Bollywood daripada dulu. Jadi saya ambil konsep ini selepas berbincang dengan rakan kongsi Sha Hasan dan kami bersepakat untuk jayakan video promosi produk sulung ini.

“Saya pilih Zul kerana pada mata saya dia adalah hero yang paling tepat. Tak lengkap sesebuah jalan cerita tanpa hero. Ibaratnya kalau sudah ada Anjali, kenalah ada Rahul. Jadi dalam video ini kami seperti watak Anjali dan Rahul dalam filem Kuch Kuch Hota Hai,” katanya.

Terdahulu video berdurasi kurang satu minit yang dimuat naik pelakon drama Sayang Tak Dikenang menunjukkan dia mengenakan inai di jari sambil diikuti jejaka mis.teri dari belakang tular di media sosial.

Memakai busana bertemakan Bollywood, Ruhainies turut menulis kapsyen istimewa yang menyatakan A night to remember. One step c.loser pada hantaran terbabit.

Gara-gara perkongsian itu, ruangan komen dibanjiri ucapan tahniah peminat dan ada juga yang meneka Ruhainies bakal menamatkan zaman bujang dengan Zul.

 

Sumber:  MH/Kosmo

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.dnq.pw via gengkepoh.net

Leave a Comment